Aftellen

zondag 2 mei 2010

Dag 3: Relaxen in Fort Lauderdale

Vandaag weinig gedaan. Na het ontbijt de auto gepakt en richting Fort Lauderdale gereden. Daar een lekker plekjes gevonden op het strand. In de schaduw van een palmboom. Hier zijn we een paar uurtjes gebleven.Beetje hangen, beetje lezen.
s' Middags naar Sawgrass Mill gegaan. Een MEGA shoppingmall. Hier nog een paar leuke sport artikelen gekocht en wat gegeten. Rond een uur of 5 weer richting motel gegaan.
Een pizza gehaald met een brownie als toetje.
Morgen vertrekken we richting Key West met als tussenstop Islamorada. Hier gaan we zwemmen met zeeleeuwen bij Theater of the Sea.

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk hoor, is toch juist belangrijk, lekker weinig doen ;-) ! Ben benieuwd naar jullie ervaring morgen; met dolfijnen zwemmen hebben we al een aantal keer gedaan, met zeeleeuwen nog nooit ... !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook benieuwd naar het zwemmen met de zeeleeuwen, en ook die relax dagen zijn zo lekker. Heel veel plezier morgen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fort Lauderdale: wauwwwww!
    Dat zag er echt geweldig uit.

    De dollar staat laag dat maakt het shoppen nog leuker en de verleiding nog groter als je in Sawgrass Mill bent ...maar alle spullen moeten wel in de koffers passen als jullie teruggaan naar naar Nederland.
    Of zijn jullie zo slim geweest om te vertrekken met lege koffers?!

    Zwemmen met zeeleeuwen lijkt me heel bijzonder. Ik zag trouwens dat je bij het Theater of the Sea ook met pijlstaartroggen kunt zwemmen. Dat lijkt me echt een beetje gek om te doen.

    Ik hoop dat het zwemmen met de zeeleeuwen nóg leuker is dan het lijkt!
    WAS had ik moeten schrijven, want als het goed is hebben jullie inmiddels al gezwommen.

    BeantwoordenVerwijderen