Aftellen

zaterdag 1 mei 2010

Dag 2: Miami Beach




Florida is de Sunshine State. Maar de zon is vandaag ver te zoeken. Het is erg bewolkt maar ook erg warm. Na het onrbijt in de auto gestapt richting Miami Beach. Daar hebben we de Miami Ducktour gedaan. Met een soort boot op wielen zijn we door Miami Beach gereden richting Biscayne Bay. Hier staan GROTE huizen van rijke en/ of bekende mensen.
Na de DuckTour zijn we over Ocean Drive gaan wandelen door het Art Deco Destrict en daarna nog even op het strand geweest. Op dit uur van de dag heeft de zon zich meerdere malen laten zien en dat is goed te zien aan Michel's rode nek.
Rond 3 uur weer de auto gepakt naar Coral Castle. Dit is een park met allemaal dingen gemaakt van steen. Dit is allemaal gemaakt door 1 man zonder hulp van andere mensen of zware gereedschappen. Toch knap om dan een stuk steen van 2 ton te verplaatsen.
Na dit bezoek zijn we naar PrimeOutlet gegaan om wat nieuwe spullen te shoppen.
Met twee spijkerbroeken, twee korte broeken, sokken en een zwembroek heeft Michel vandaag gewonnen. Mijn koffer is nu 1 broek rijker.
Toen was het alweer 8 uur en tijd om ergens te gaan eten. We zijn uitgekomen bij de IHOP. Michel ging voor de T-bone steak met eieren en pancakes. (Rare combi). Zelf ging ik voor de Cheeseburger met friet. Michel's portie was zo groot dat hij niet eens alles op kon. Dat van mij was precies genoeg.
Nu weer lekker in het motel. Hierna nog even insmeren met aftersun. Michel heeft het zo te zien meer nodig dan ik. (HIj was zich vergeten in te smeren, een beetje dom).
Daarna lekker naar bed. Morgen weer een dag! Dan staat Fort Lauderdale op het programma.

2 opmerkingen:

  1. Jullie vermaken je prima, goed insmeren met "bananaboat" hebben van die handige sprays, en dit werkt erg goed. Maar wellicht gebruiken jullie een ander perfect goedje..

    Wat een gekke eet-combi maar vast heeel lekker. Nou geniet lekker en als achterblijver lees ik lekker mee..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb maar besloten om mee te reizen (via internet).
    Via deze link ben ik meegegaan met de Ducktour.
    http://nl.tripadvisor.com/LocationPhotos-g34439-d589759-Duck_Tours_Miami-Miami_Beach_Florida.html#19405741

    Echt supergaaf zo'n gekke-boot-bus!

    Op deze manier kan ik ook een beetje meegenieten, vergeet ik het Nederlands weer en vergroot ik mijn kennis over Miami ;-)

    PS: 'Gezond en fit 'telt niet alleen op school maar ook in de schoolvakanties.
    Dus: niet alleen maar frietjes eten!

    BeantwoordenVerwijderen