Aftellen

woensdag 12 mei 2010

Dag 12: Verjaardag vieren in Magic Kingdom






HOERA! Vandaag gaan we mijn verjaardag vieren in Magic Kingdom. Om te beginnen gaan we ontbijten bij The Crystel Palace in Magic Kingdom. Ik ben gek van Winnie de Poeh en hier komen ze langs (zie foto's).
Na het ontbijt gaan we verder met de attracties die we nog niet hebben gedaan. Het is nog lekker rustig in het park dus we hoeven geen Fastpassen te halen.
Alleen later op de dag wel voor Peter Pan.
Rond half 5 hebben we alle attracties gehad en besluiten we om alvast naar Epcot te gaan. Daar hebben we een reservering bij restaurant La Cellier in Canada voor half negen.
In Epcot slaan we de attracties in Future World over en gaan meteen door naar World Showecase. We beginnen bij Mexico zodat we eindigen bij Canada.
Om kwart over 8 waren we bij het reataurant. Ze waren alleen uitgelopen dus we moesten nog iets langer wachten voordat we naar binnen konden. Geen probleem want buiten was het heerlijk weer.
Het eten hier is erg goed. OOk vandaag was het weer veel en kreeg ik niet alles op. Maar van de serveerster kreeg ik een kaart met een aantal desserts en daar MOEST ik er eentje van uitzoeken omdat ik jarig was. Heb toen maar de Chocolate 'Moose' genomen. (Zie foto). Michel en ik hebben die samen opgegeten want zelfs het kleinste toetje kreeg ik niet meer naar binnen.
Tegen de tijd dat we klaar waren met eten was het al 10 uur. Eigenlijk wilden we ook nog naar Downtown Disney gaan om te shoppen. Voor mijn verjaardag heb ik van Michel een giftcard gekregen die ik hier kan besteden. Maar Downtown gaat vandaag om 11 uur al dicht dus dat gaat niet meer lukken. Morgen na Discovery Cove dan maar.
Bij de uitgang van Epcot nog wel even een winkel in gegaan en daar een pluche Winnie de Poeh meegenomen.
Na een lange dag weer naar huis. Veel gedaan, veel gelopen (de blaren staan op mijn voeten).
Morgen een relax dagje in Discovery Cove

1 opmerking:

  1. ***HAPPY BIRTHDAY****
    ***KISS***KIss***KISS***

    "SMACKKKK' en Van Harte gefeliciteerd!!!!

    Leuk hoor!!
    Zo'n verjaardag vergeet je nóóóóóóóóit meer!!!!

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen